Wysłany: Pon Gru 28, 2009 15:34 Temat postu: Google Adwords - pytanie
Mam takie pytanie jak się wylicza współczynnik CTR w google Adwords, wykupiłem reklamę i mam jakiś tam procent skuteczności z jakiego wzoru to się oblicza - szukałem tego w googlach lecz na próżno czy to jest takie proste że ja nie zakumałem. _________________ Polecane:
stomatologia dziecięca depilacja laserowa
Jeśli na 100 osób, które zobaczy Twoją reklamę kliknie 1 osoba wspołcznnik CTR wyniesie 1%
Jeśli na 100 osób, ktore zobaczy Twoją reklamę kliknie 19 osób współczynnik CTR wyniesie 19% _________________ Doładowanie telefonów na kartę. Dom mediowy skutecznie kampanie w TV. Manager inne strony zarządzania. Forum dla facetów
Ja teraz jestem zainteresowany kampanią google adwords,
troche firm wysłało mi swoją ofertę, ale może sam byłbym w stanie to robić, ale jak mówie to firmą to mówią, że wyjdę na tym mało korzystnie bo nie mam doświadczenia. One z kolei są bardzo drogie za te usługi.
Zacznij sam, przeczytaj jakąś książkę lub zapisz się na webowe seminarium Google na ten temat, z tego co się orientuję to mają ich sporo. Zresztą sam system jest prosty w obsłudze. _________________ Pozdrawiam
Dariusz Tryba Inteligentny Autoresponder - optymalne rozwiązanie wśród systemów mailingowych
Do mnie też dzwoniło kilka firm i agencji reklamowych - próbowali sprzedać kampanie Adwords za 500 zł itp. Powiedziałem dziękuję i dobrze, bo okazało się, że w mojej branży ten typ reklamy jest nieopłacalny - przynajmniej moje doświadczenia (konkretnie dwa eksperymenty przeprowadzone w odstępie około roku) mówią mi, że szkoda moich pieniędzy na to.
Zgadzam się jednak z kolegą powyżej - trzeba samemu zobaczyć co to jest, jak to działa itd - wtedy przynajmniej jeżeli zdecydujemy się na outsourcing tego rozwiązania to wiemy co i jak co pozwoli nam uniknąć wciskania kitu przez nachale firmy. _________________ "Live long and prosper"