Indeks witryny Prawo Księgowość: podatki i ZUS Kiedy kasa fiskalna

Kiedy kasa fiskalna

Czyli to czego nie lubimy a płacić musimy.

Moderator: Moderatorzy

Post pn gru 04, 2006 02:40

Chciałam wiedzieć kiedy trzeba mieć kasę fiskalną, jest limit 20tys ale chyba można to ominąć przy sprzedaży internetowej ?
Jaka firmę polecacie bo na kasach nie znam się zupełnie ?

Post pn gru 04, 2006 04:06
Łukasz Śleboda Administrator

Owszem jest limit przychodu 20.000zl jednak przy sprzedaży internetowej jeśli wszystkie płatności masz realizowane na konto bankowe (udokumentowane wyciągami) to ten limit Cię nie obowiązuje. Co do kas fiskalnych to nie znam się zupełnie, na allegro możesz kupić proste kalkulatory po 700zl nawet, odpisać 22% vatu i jeszcze jest ulga na zakup kasy 50% netto oddaje państwo jeśli jest to pierwsza kasa fiskalna.
"Dzięki internetowi dowiedziałem się, jak wielu idiotów jest na świecie" - St. Lem 1921-2006

Post wt gru 12, 2006 08:49
Łukasz Śleboda Administrator

http://podatki.pl/sn_autoryzacja/logowanie.php5/artykuly/8_70.htm?idDzialu=8&idArtykulu=70

Jak można się dowiedzieć z artykułu, Ministerstwo ma wprowadzić kolejne ograniczenie, warto więc kase zakupić poki jest na nia ulga.
"Dzięki internetowi dowiedziałem się, jak wielu idiotów jest na świecie" - St. Lem 1921-2006

Post wt gru 12, 2006 09:41
Jakub e-biznesmen

dorzuce 5 gr z GP:

Ulga na kasę fiskalną

Podatnikom, którzy rozpoczynają ewidencję za pomocą kas fiskalnych, przysługuje ulga podatkowa związana z zakupem tych urządzeń.